Välkomna till Varla Open 2024!

Då har vi den stora glädjen att bjuda in alla VARLA IBK spelare födda mellan 2008 och 2016 till årets Varla Open som är det 25:e sedan starten. Så se till att ringa in lördag 27 april i kalendern och anmälan måste vi ha senast tisdag 23 april kl.23.

Vi spelar i KUNGSBACKA SPORTHALL A- och B-HALL, samling kl.09 och gruppspelet startar kl.10, finalmatchen spelas senast kl.18. Vi siktar på 16 lag med 10-12 spelare, mixade lag med alla åldrar i varje lag. Varlajuniorerna och Seniorlagen ställer givetvis upp som coacher för lagen. De kommer även att döma matcherna.

Aktiviteter under dagen: *Speedshooting    *Lotteri   *Bildjakt    *Klubbshop

Franks Café är öppet och förutom kaffe, läsk och godis finns även toast, pannkakor och korv med bröd att köpa.

OBS! Vi behöver hjälp av er föräldrar med att bemanna fik och sekretariat under dagen, vänligen skriv nedan vad/när du kan hjälpa till med, skriv i kommentaren om/när och vad ni vill/kan hjälpa till med.

/Styrelsen